طبس- سرپرستی یزدفردا: امام جمعه طبس گفت: یکی از مهمترین معیارهای کاندیدای اصلح این است که نباید به ثروت و کانون‌های قدرت وابستگی داشته باشد که در این زمینه مردم با گذشت 33 سال از انقلاب اسلامی بیشتر کاندیداها را به خوبی می‌شناسند و به آنها رأی نخواهند داد.

امام جمعه طبس در خطبه‌های این هفته نماز جمعه با اشاره به ترور ناجوانمردانه دانشمند شهید "مصطفی احمدی روشن" یادآور شد: همانطورکه خانواده این شهید و دانشجویان و اساتید دانشگاه‌ها اعلام کردند، راه شهدا همچنان ادامه دارد و دشمن با ترور دانشمندان ما هرگز نمی‌تواند جلوی پیشرفت کشور را بگیرد.
"حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم مهاجریان" افزود: دانشمندان سرمایه‌های ایران اسلامی بوده و برای ما ارزش زیادی دارند و لازم است که مسئولان امنیتی کشور در راستای حفاظت از دانشمندان و نخبگان توجه بیشتری داشته باشند.
خطیب جمعه طبس با اشاره به در پیش بودن انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی، اظهار داشت: یکی از مهمترین معیارهای کاندیدای اصلح این است که نباید به ثروت و کانون‌های قدرت وابستگی داشته باشد که در این زمینه مردم با گذشت 33 سال از انقلاب اسلامی بیشتر کاندیداها را به خوبی می‌شناسند.
امام جمعه طبس افزود: طبیعی است که در آستانه انتخابات مجلس شورای اسلامی حرف‌ها و شایعه‌ها زیاد می‌شود، اما مردم باید دقت کرده و تنها آنچه صحیح و حق است را بر زبان جاری کنند.



  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا